ا
-
ادیب فر، فروزان
اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
اسمی جوشقانی، زهرا
بررسی مفهوم هویت ملی و مؤلفههای آن در کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطۀ دوم. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 22-38]
-
امیری، حیدر
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 61-72]
ب
-
بخشی، موسی الرضا
راهکارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 14-22]
پ
-
پرتوی مقدم، عباس
تأملی بر رویکرد چندمنظری در آموزش تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
چ
-
چرخاب، بهاره
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
-
چرخاب، فهیمه
تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 16-25]
-
چندول، رضا
تحلیل محتوای کتاب تاریخ1 (ایران و جهان باستان) پایۀ دهم رشتۀ ادبیات و علوم انسانی براساس شاخص خوانایی گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 107-116]
د
-
دادگر، رضا
-بررسی سیر علمی علامه سیدمحمدحسین طباطبایی در تاریخ علوم و معارف اسلامی با نظریه پخش یا اشاعه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-106]
-
دریکوند، کرم اله
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
ر
-
رنجبر، محمد
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقهمندسازی مخاطبان به تاریخ [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 38-56]
-
رومانی، سعید
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
س
-
سپهوند، اسماعیل
خلاصه روش تحقیق در تاریخ با تکیه بر یک نمونه پروپوزال تاریخی. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 70-86]
-
سراوانی، حسین
اثربخشی آموزش چندرسانهای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانشآموزان نابینا. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-8]
-
سرشاد، اشرف
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
-
سلیمانی، میثم
-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ش
-
شاهرخی، سید علاءالدین
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
-
شمس الدین قطرم، فائزه
بررسی کاربرد فناوریهای نوین در آموزش سلسلههای حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرمافزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
-
شهابادی، علی اکبر
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ. [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-69]
ع
-
عسگرانی، محمدرضا
چالشها و آسیبهای آموزش تاریخ در دانشگاه . [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 23-37]
ف
-
فتحی، کوروش
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-79]
-
فرجی، زاهد
-واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 46-72]
ق
-
قاسم زاده، افتخار
-توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
قاسم زاده، افتخار
-نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
-
قدمی، زینب
-نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-45]
ک
-
کرموندی، سپیده
کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 73-154]
گ
-
گلشن، امین
واکاوی و تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی در محتوای دروس تاریخ کتابهای مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
م
-
محمدی، حسین
.آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی. [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-21]
-
ملکشاهی، هاشم
درآمدی بر روشهای نوین تدریس تاریخ در مدارس کشورهای مختلف . [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 80-99]
-
منصوری خسروی، هانیه
بررسی کاربرد فناوریهای نوین در آموزش سلسلههای حکمرانی در تاریخ ایران (با تأکید بر نرمافزار iMindMap). [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 39-57]
ن
-
نجفی، احمد رضا
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 26-43]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد